poniedziałek, 20 sierpnia 2012

For the love of neon.

One neon element in a whole outfit? Why not. Specially when weather doesn't remaind you about the summer. Asymetric blouse in noen pink was the main element of this set. I decided to make it in a little bit rock way. I wore ruffled jeans, sneakers and leather jacket- everything in dark colours- with that most visible part of whole outfit. 
And as you can see on photos I changed the colour of my hair. Don't know if I like it.

Instagram
                        

















blouse- H&M | leather jacket- Zara | jeans- DIY | bag- New Look | shoes- Cans | earrings- New Look.

11 komentarzy:

  1. zamiast spodni użyłabym czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  2. na moje nie pasują do tego spodnie i powinnaś mieć wysokie buty do tej koszuli ;)
    a koszula jest rewelacyjna, kolor podbija moje serducho ;)

    Obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam bluzki z dłuższym tyłem! No i ten neonowy kolor- super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta koszula... i w całość z resztą robi niezłe wrażenie :)))
    Ty z Dublina a ja z Naas... :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, kiedyś tam :)

    świetna koszula ! outfit super :)

    I follow u now
    www.fashion-cath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. różnie. raczej na galowo, ale są też jednostki w sukienkach np. :) a masz moze zdjęcie przyjaciółki w tej sukience? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko swietnie wyglada ;)

    zapraszam do siebie ;) obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń