poniedziałek, 7 stycznia 2013

It's not enough to tell me, that you care...

Dopiero dzisiaj przedstawiam Wam mój outfit z drugiego dnia świąt. Wcześniej nie miałam okazji dodać zdjęć- ostatnio narzekam na brak czasu.
Tego dnia postawiłam na klasyczną biel w dość "mundurkowym" wydaniu. Wybrałam białą koszulę, którą połączyłam z burgundowymi jeansami. By look był bardziej świąteczny dołożyłam do tego srebrny, cekinowy sweterek oraz srebrną biżuterię z motywem gwiazd. A na wyjście na spacer wybrałam czarne krótkie sztuczne futerko i czarne botki ze srebrnymi ćwiekami. 


Instagram
                        
















white shirt- H&M | silver cardigan- River Island | fakefur- no name+ DIY | shoes- Penneys | jeans- New Look | jewellery- New Look.


4 komentarze:

  1. wyglądasz bardzo fajnie :) super futerko.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely outfit!!! You look great!!!! Love those pants!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne buty! Pieknie się komponują ze spodniami! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweitne futerko , jest w nim cieplo ?

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;>>

    OdpowiedzUsuń