poniedziałek, 18 lutego 2013

New in.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać co ciekawego ostatnio udało mi się upolować w sklepach. Część z tych rzeczy kupiłam na przecenach w Polsce. A reszta perełek to zakupy w Irlandii. Moja obsesja na punkcie koloru bordowego nadal trwa, więc kilka rzeczy w tym właśnie kolorze pojawiło się w mojej szafie. A na nowy sezon podejrzewam, że "padnę ofiarą" trendu na paski, kratki w czerni i bieli.

Instagram
                        
burgundy boots- Altero %% | burgundy hat- Top Secret %% | burgundy bag- New Look | sunglasses a'la Audrey- H&M %% | caramel hat- Top Secret %% | black studded sneakers- Primark | silver&black sunglasses- H&M %% | stripes jeans- Stradivarius.

16 komentarzy:

  1. duzy kapelusz brazowy i spodnie w paski AAAA <3 love

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie trzymam kciuki za to, żeby wiosna i lato w Irlandii były w tym roku niesamowicie słoneczne! :)
    z przyjemnością dodaję Cię do obserwowanych, pozdrawiam, buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne dodatki, fajny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej widzę paski <3 ! kapelusz jest rewelacyjny ! już czekam na stylizacje !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne nowości ale....kapelusze kapelusze<3
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy :) spodnie i kapelusz rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakupy, zakochałam się w okularach i pasiastych spodniach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buty! obydwie pary mi się podobają. :) do tego spodnie też bym chętnie przygarnęła :)
    pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne rzeczy :)

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne spodnie :) też poluje na takie czarno-białe ;)

    OdpowiedzUsuń