środa, 22 stycznia 2014

BIRTHDAY GIRL!

Today ia a special day, cause it's my birthday. I'm officially 23. I was afraid couple of days ago, that I'm getting older, but there's nothing better than be over- twenty years old girl! Sometimes I feel like I gained in my head plus 10 years in a past few years, but I decided quite early to jump into adulthood and I had to take care about myself, which I don't regret at all. Also sometimes I do not behave adequately for my age (if you know what I mean)... :) When you live away from parents, you're pushed to be mature, to take responsabilities, to be independent. Through those 23 years I lived a little,  I learned a lot and every day I learn more and more things and I come to different conclusions.The important thing is to enjoy youthful, make mistakes, learn from them, relay on loving parents and our beloved ones, and know that in them we can always find support. One of the most important things,rules too is to have positive attitude to life. And I love this state, when I'm happy  and I can smile all the time.
P.S. New design of my blog, just in time for today.
Dzisiaj jest specjalny dzień, ponieważ są moje urodziny. To już 23. Troszkę przeżywałam, że za kilka dni skończę 23 i z każdym dniem jestem coraz starsza, ale co tam... Przecież bycie dwudziestoparo- latką jest super! Czasem czuję się jakbym miała zdecydowanie więcej lat, ale to z racji tego, że szybko rzuciłam się w dorosłość i musiałam radzić sobie sama. Czego nie żałuję. A czasami absolutnie nie zachowuję się adekwatnie do swojego wieku...(jeżeli wiecie co mam na myśli) :) Kiedy żyje się zdala od rodziców, zostaje się popchniętym do bycia dojrzałym, odpowiedzialnym, niezależnym. Przez te 23 lata trochę przeżyłam, wiele się nauczyłam  i z każdym dniem uczę się coraz to nowych rzeczy, dochodzę do różnych wniosków. Ważne jest, aby cieszyć się młodością, popełniać błędy, uczyć się na nich, polegać na kochających rodzicach i najbliższych, w których zawsze znajdziemy wsparcie. Jedną z najważniejszych rzeczy, zasad jest być pozytywnie nastawionym do życia. A ja uwielbiam ten stan, gdy jestem szczęśliwa, i mogę się ciągle uśmiechać. 
P.S. Nowy wygląd bloga, wyrobiliśmy się w czasie na dzisiaj. 

Instagram
                        



photos by Yarek Dabrowski.

 jacket- H&M | denim shirt- River Island | skirt- New Look | shoes- Penneys+ DIY | bowite- Terranova.

6 komentarzy:

  1. ladnie wygladasz ;) obserwuje i serdecznie zapraszam do mnie
    http://www.ilonazakrzewska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego ;) Spełnienia marzeń i oczywiście sukcesów w prowadzeniu bloga ;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochan Kasiu wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń. Stu lat!!!
    Przepraszam że życzenia dopiero dziś ale jakoś wcześniej nie zauważyłam tytuł stylizacji na MP, a na blogi nie wchodziłam wczoraj, ponieważ wczoraj były urodziny mojego syna i bratowej też, więc byłam zajęta, teraz nie zapomnę już kiedy masz urodziny i za rok się nie spóźnię, o ile obje jeszcze będziemy prowadziły wtedy blogi, czego i Tobie i sobie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia jednego z marzeń ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz :) muszka jest przeurocza! i spóźnione, ale serdeczne życzenia :)

    OdpowiedzUsuń