niedziela, 24 czerwca 2012

Floral prints and lime.

Today I've chosen one of my favourite s/s 2012 trends. I mean floral print. We can find them not only on shirts or dresses. This season flowers are everywhere! This trend dominated on Blumarine'sErdem'sMary Katrantzou's, czy Rodarte's catwalk. I chose flower print shrit in bright colours. And belt with little flowers. To make it vernal and sunny I wore accessories in lime.
Na dziś wybrałam jeden z moich ulubionych trendów na wiosnę/lato 2012, a mianowicie kwiatowy print. W tym sezonie modne są wszystkie kwiaty i nie tylko na koszuli, czy też sukience. Kwiaty są wszędzie! Ten trend królował na wybiegu u Blumarine, Erdem, Mary Katrantzou, czy Rodarte. Mój wybór padł na kwiecistą koszulę w delikatnych kolorach. Jednak print jest wyrazisty. Do tego pasek w malutkie kwiatuszki. A żeby było wiosennie i słonecznie wybrałam dodatki w kolorze limonki. 

Instagram
                        


























shirt- Pull&Bear | jeans- Bershka | bag- H&M | shoes- H&M | belt- Primark | bracelets- House.

12 komentarzy:

  1. Zestawienie kolorów urocze, żółty z kwaituszkami, cudo!
    świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham te buty!
    ZA MOCNO DZIARAŁ? O mój Boże, można tak? :o nie wiem, czy picie alkoholu ma taki duży wpływ... ja się ostatnio tatuowałam na kacu, a cztery dni później znów poszłam w tango, i wszystko było w porządku, więc rzeczywiście tatuażysta ma tu kluczowe znaczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. buty są PIĘKNE! kwiatowa koszula to dla mnie strzał w 10:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna koszula:) ahh,że też nie udało mi się kupić tych butów:) będzie chłopiec:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak sobie mysle,ze ja chyba nic w kwiaty nie mam :O

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne zestawienie buty i torebka obłędne :)

    zapraszam do mnie,ostatni post dotyczy kosmetyków jakbyś chciała wziąć udział :)
    http://welcomehome7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja, kolor butów jest genialny !

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie nominowałam Cię do nagrody Versatile Blogger Award;-)
    Szczegóły na moim blogu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to wygląda, a buciki piękne ;*

    OdpowiedzUsuń