piątek, 1 czerwca 2012

Pastels everywhere.

thought that I won't like pastels in this season. But I was wrong. This post is a proof for that. [?] In my closet is appearing more clothes and accessories in bright colours. But my favourite one definitely is mint. This time pastle pink+ green joined with black. Pistachio additives like ring and sunglasses. On my legs- my favourite shoes in last time- coverse shoes. Not super, extra, but comfortable.
Myślałam, że jedynym z niewielu trendów do jakich nie przekonam się tego sezonu to będą pastele. Jednak się myliłam. Ten post jest tego dowodem. [?] W mojej szafie pojawia się coraz więcej ubrań i dodatków w tak jasnych odcieniach kolorów. Ale jednym z ulubionych zdecydowanie jest miętowy. Tym razem delikatny róż+ zieleń połączone z czernią. Pistacjowe dodatki w postaci pierścionka i okularów. A na nogach- moje ulubione ostatnimi czasy buty- zwykłe trampki. Niekoniecznie super extra, ale wygodnie wtedy miało być i tak też było.
Instagram
                        




















jacket- Zara | pink cardigan- Zara | jeggins- Vero Moda | shoes- Cans | sunglasses- Penneys | ring- Penneys | bag- etorebka.pl

8 komentarzy:

  1. achhh cudowne zdjęcia, świetne tło ;))

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja go właśnie wystawiłam na sprzedaz, staram sie uzbierac na wakacje haha

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję pięknie za wizytę :) ...kocham miętę , a Twoje spodnie są cudowne ...btw z ramoneską mam dokładnie to samo , żadna z moich kurtek nie jest tak idealna jak ona :P

    pozdrawiam

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, miło się je ogląda. Bardzo podobają mi się twoje spodnie, sama mam podobne :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi wciąż bardzo ciężko jest się do pasteli przekonac.

    OdpowiedzUsuń
  6. ah, dzięki :) fajny zestaw, luźny i wygodny. czy to zdjęcia w porcie?! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie mają świetny kolor :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miętowy to też mój ulubiony pastelowy kolor ;)
    Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń